Informatie aanleveren foto of kaart

Ná het plaatsen van de bestelling ontvang je een email met daarin het ordernummer (factuurnummer). Je kunt op deze mail een reply sturen met de bestanden, of een nieuw email maken met in het onderwerp het ordernummer, dan weten wij bij welke order het bestand hoort. Wij vragen je ten alle tijden het ordernummer te vermelden, ook als je het kaartje per post stuurt.

Ons emailadres is info@studiojitske.nl

Aanleveren foto:
Stuur ons dan ná het plaatsen van de bestelling de foto met vermelding van het ordernummer per mail. Let erop dat de foto van de juiste resolutie is; dat wil zeggen dat de foto groot genoeg moet zijn om te vergroten zodat hij op het artikel kan worden gedrukt. Dit kan je controleren door de foto op je beeldscherm uit te vergroten; als de foto dan scherp blijft is hij groot genoeg, wordt de foto wazig en 'gepixeld" dan is hij te klein en kun je beter een andere foto sturen die wel groot genoeg is. Weet je niet zeker of de foto goed is? Vraag het ons gerust even van te voren (info@studiojitske.nl).
Soms kan het voorkomen dat jouw e-mailprogramma de foto ongemerkt verkleint om het bestand niet te zwaar te laten zijn om te kunnen e-mailen, de foto komt dan in te lage resolutie bij ons aan. Dit kun je uitschakelen in je mailprogramma. Lukt het niet om deze functie uit te schakelen via de instellingen van het e-mailprogramma? Verstuur de foto dan via wetransfer.com naar ons om de originele foto intact te laten. (vergeet ook dan niet het ordernummer erbij te vermelden).

Aanleveren kaart:

LET OP: Kaartjes met foliedruk (bijvoorbeeld gouden folie) kunnen niet gescand worden! Een scan van metallic/folie wordt door de weerkaatsing van het licht op de scanner zwart. Ook een scan van een kaartje op parelmoer/metallic papier weerkaatst het licht van de scanner waardoor dit donkerder wordt. Dit zul je blijven zien en kunnen wij helaas niet weg werken. Wij kunnen in dit geval dus alleen werken met een origineel, digitaal bestand van de ontwerper. 

Digitaal bestand geboortekaartje: Het allerbeste resultaat krijg je als je een drukklaar, digitaal bestand van de drukker/ontwerper van het kaartje kunt aanleveren. Uiteraard begrijpen wij dat dat niet voor iedereen mogelijk is omdat het meestal om een cadeau gaat, dan kun je ons een scan sturen, of het kaartje per post. Kun je wel aan een bestand via de drukker of ontwerper komen, dan adviseren wij je dit zeker te doen. ​Je kunt dat opvragen bij de webwinkel of drukkerij waar het kaartje gemaakt is (dat staat meestal op de achterkant van het kaartje). Als je ze laat zien dat je het kaartje in jouw bezit hebt (foto of scan laten zien), en aangeeft dat het bestand alleen wordt gebruikt voor het maken van een kraamcadeau dan doen ze daar meestal niet moeilijk over. ​Je kun bijvoorbeeld een mail sturen naar de drukker/ontwerper met de volgende vraag: "Van een kaartje dat door jullie is gemaakt willen wij graag een mooi cadeau laten maken. Volgens de maker van het cadeau krijg je het mooiste resultaat met een origineel, digitaal bestand van het kaartje. Het liefst een PDF waarin de losse onderdelen geselecteerd kunnen worden zodat het ontwerp kan worden aangepast aan het formaat van het artikel. Mocht dat niet mogelijk zijn dan zou een jpg in hoge resolutie ook heel fijn zijn. Zou het misschien mogelijk zijn dat u ons zo’n bestand van het kaartje stuurt? Het bestand wordt echt alléén gebruikt voor het maken van het cadeau, daarna zal het worden verwijderd.”

Stuur je ons een scan van het geboortekaartje? Lees dan aub eerst deze tips voor het scannen. De scan moet namelijk van de juiste kwaliteit zijn, zo niet dan kunnen wij geen mooi eindresultaat leveren en dat zou erg zonde zijn. LET OP: We kunnen alleen werken met een echte scan, een foto van het geboortekaartje is niet bruikbaar. Mocht het scannen niet lukken dan kun je het kaartje altijd alsnog per post sturen. Maar nogmaals; een origineel digitaal bestand is altijd het beste.

Stuur je het kaartje per post? Hiervoor rekenen wij een bedrag van € 8,95. De extra kosten voor het sturen van het kaartje per post is omdat wij aan een kaartje dat met de post gestuurd wordt aanzienlijk meer werk hebben dan bij een bestand dat digitaal gestuurd wordt; Het kaartje komt bij ons aan, moet worden uitgepakt, moet vervolgens aan de order gematched worden, dan worden gescand en vervolgens met onze software zo worden bewerkt dat er een ontwerp gemaakt kan worden voor op het artikel. Wij willen klanten die het kaartje digitaal sturen daarom niet evenveel laten betalen omdat we daar veel minder werk aan hebben. Als je het kaartje per post stuurt, vermeld dan aub op een apart briefje het ordernummer, anders kunnen wij het kaartje niet aan jouw order koppelen. Vouw het kaartje aub niet dubbel om het in een envelop te krijgen (wel in de originele vouw om het kaartje open en dicht te slaan, maar geen nieuwe vouw maken) en plak of schrijf er niets op, en ook liever niet met een paperclip het briefje vast maken omdat deze een afdruk op het kaartje maakt.
Je mag het kaartje sturen naar:
Studio Jitske
Drossaert Roststraat 28
6171JS Stein

Van een artikel met geboortekaartje ontvang je altijd eerst een proef per mail. Dit kan soms eventjes duren als het druk is, want elke bestelling wordt handmatig voorbereid om topkwaliteit te waarborgen. Je komt zo nooit voor onnodige verrassingen te staan. En we willen natuurlijk dat je straks blij bent met het resultaat! Zodra je het voorbeeld hebt goedgekeurd, gaat je bestelling in productie en wordt deze zo snel mogelijk verzonden. Je ontvangt van de verzending apart bericht.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen per mail; info@studiojitske.nl of telefoon/sms/Whatsapp: 0614055225

© 2015 - 2024 studiojitske.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel